Op zaterdag 30 augustus vieren we ook dit jaar weer het Groninger Oogstfeest! Voor deze speciale 4e editie brengen we de voedseltuin naar de stad! Op de Kop van de A-kerk in stad Groningen zijn alle Groningers uitgenodigd om dit jaar het Oogstfeest te vieren. Dit jaar zal in het teken staan van het thema ‘’oogst wat je zaait’’.
(meer…)nieuws
Laatste nieuws









